torsdag, februari 09, 2012

Finare än allt fult

Jag har ju tänkt skriva om hur det var att bli akutsnittad och hur det var att ligga på neonatalavdelningen med ett mycket litet barn. Jag hade tänkt skriva om hur det kändes att få beskedet att han hade ett livshotande hjärtfel och väntan de där timmarna när han opererades. Jag hade tänkt skriva om isoleringen efter att hemsjukvården skrivit ut oss. Rädslan för RS-viruset och att vi ska bli förkylda och att han återigen ska hamna i respirator. Men just nu så fixar jag inte det. Jag tänker bara blicka framåt. Och vet ni, han är så ljuvlig. Min son. Det är ju inte klokt det där att vara mamma.

3 kommentarer:

  1. Nej gör inte det nu, snusa på bebisnacke mys och ta det senare om du känner att lusten faller på. Och den där tiden av oro på neonatal gör man bäst i att bara plocka fram när man känner sig stark och orkar. Och då känns den där bebisnacken ännu större! Kram ida

    SvaraRadera
  2. Önskar dig all lycka i framtiden, men läser gärna mer i din fina blogg sedan då du orkar skriva mer. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hur är det med er?

    SvaraRadera