tisdag, juni 20, 2006

Jupp

Det känns sjukt bra att vara hemma i Göteborg och att vara ledig. Det var ju så livet var egentligen. Igår gick jag gick runt på gatorna i högsommarvärmen och var genuint lycklig över livet. Syster är i stan. Bra. Imorgon ska jag träffa Ullis och hennes nya bebis som är pytteliten. Allt är bra bra bra. Förutom min nya chef som verkar lite cp, men det är ju mest jobbigt för henne, mitt jobb är också allmänt kaos (de har ringt och väckt mig varje dag) men det orkar jag inte överhuvudtaget bry mig om nu.

Jag ska hojja till plantagen och köpa perenner till balkongen så ska ni få se sen hur väldigt fin den blivit, nu när lavendeln snart slår ut och allt. Hemma hos oss är det fotboll på projektorduk ikväll. Kom och kolla, kall Corona i kylen.

3 kommentarer:

  1. Anonym1:09 em

    jag är också ledig, helt ledig. det är läskigt men skönt. det var längesen jag tillbringade en sommar i göteborg, men det är inte så illa!

    SvaraRadera
  2. jag ar ju i dublin. ska vara har i sommar ere tankt.

    SvaraRadera
  3. Anonym8:32 em

    ja visst tusan ja, det hade jag helt glömt! hoppas du och ella har det bra.
    mer blogg från dublin tack.

    SvaraRadera